Adbooka – za profesiju i NURDOR
02.12.2019

Adbooka – za profesiju i NURDOR

Marketing mreža je ove jeseni, povodom  5. jubilarnog festivala integrisanih komunikacija KAKTUS 2019, pokrenula još jedan, po mom mišljenju revolucionaran projekat.

U pitanju je Adbooka, višestruko značajna publikacija čije ovogodišnje, prvo izdanje nosi naziv Advertising can change the world!

Niste sigurni da oglašavanje, komunikacija i marketing menjaju...svet na bolje?

Ja jesam. A,  evo i zašto.

Ukratko, Adbooka predstavlja svojevrsnu kombinaciju inovacija, kreativnosti, znanja i rezultata u praksi integrisanih komunikacija, u službi biznisa i celokupnog društva.

Celine koje obuhvata su: studije slučaja uspešnih marketinških i komunikacionih kampanja koje su pomerale granice, zatim autorski tekstovi stručnjaka, ključni uvidi predstavnika kompanija, brendova i agencija i kvalitetni intervjui i analize iz svih oblasti integrisanih komunikacija širom regiona.

Izborom tema i sagovornika Adbooka s jedne strane edukuje publiku i afirmiše kreativnu industriju, stručnjake i kampanje, a s druge daje precizan i transparentan prikaz stanja struke u Srbiji i regionu, i to u širem poslovnom i društvenom kontekstu.

Pored izuzetno kvalitetnog i aktuelnog sadržaja, Adbooka i svojim vizuelnim karakteristikama, odnosno originalnim i modernim dizajnom predstavlja svojevrsnu ilustraciju svoje suštine.

Dodatnu snagu ovoj publikaciji daje podrška magazina Nedeljnik, kao i humanitarni karakter jer se novac prikupljen od prodaje dela tiraža donira udruženju NURDOR, odnosno izgradnji roditeljske kuće.

Ukoliko već niste, osigurajte sebi i svojim članovima tima po primerak. Podržite struku. A ako vam to nije dovoljan razlog, onda pomislite koliko vaša pomoć znači štićenicima udruženja NURDOR.

Nismo samo posmatrači. Imamo aktivnu ulogu i možemo uzeti učešće u promeni struke, društva i sveta.

S moje tačke gledišta, veliko BRAVO za Ivana Parčetić-Mitić, Marketing mreža i Nedeljnik!

Tamara Bekčić