International Award As The Additional Incentive
07.02.2019

MEĐUNARODNA NAGRADA KAO DODATNI PODSTICAJ

CHAPTER4 PR: STRATEŠKI PLANIRAMO KOMUNIKACIJU S FOKUSOM NA BIZNIS CILJEVE I BRENDOVE KLIJENTA

Sudeći po prestižnoj međunarodnoj nagradi PRO PR Awards, koju ste dobili za doprinos struci, iza Vas je dobra i uspešna godina. Da li je bila teška i izazovna?

Pored toga što je bila puna izazova, 2018. je za Chapter 4 bila finansijski odlična godina, s rastom prometa i profita, čime smo nadmašili planove, učvrstili poziciju kod klijenata i na tržištu i još bolje se pozicionirali u okviru međunarodne grupe koju predstavljamo. Ovo je bila turbulentna godina u kojoj smo ipak pomerili granice. Vrednost i uspeh koje smo timski postigli rezultat je napora svakog člana tima i poverenja koje smo izgradili s klijentima, na šta smo posebno ponosni. Zadovoljni smo postignutim, ali težimo još boljim rezultatima.

Što se nagrade tiče, ona je stigla u pravom času i dala nam dodatni vetar u leđa od samog početka godine. Izuzetno sam počastvovana i zahvalna sam međunarodnom žiriju na ovom       priznanju, ali i organizatoru PRO.PR Awards, Danijelu Koletiću, koji kontinuirano u čitavom regionu, na autentičan i posvećen način unapređuje vidljivost kolega i značaj struke.

 

Koliko je danas teško privući i steći novog klijenta? Šta vi možete da im ponudite, a konkurencija ne može?

Svaki klijent je specifičan i poseban izazov. To je lepota ovog posla, jer za svaku Kompaniju ili klijenta pružamo kvalitetnu podršku i pratimo njihov razvoj. Odnosi s javnošću su strateška funkcija čija je važnost sve veća. U vreme novih tehnologija, društvenih promena i transformacije poslovanja koje su svakodnevica, uspešna korporativna komunikacija predstavlja komparativnu prednosti i snažnu podršku poslovnim ciljevima kompanije.

U prednosti Chapter 4 tima ubrajam pre svega stabilnost i odgovornost s kojom pristupamo projektima, jer posvećeno ulažemo resurse u savetovanje svakog od klijenata, ne zanemarujući kreativnost s fokusom na poslovne ciljeve klijenata. Ističe nas strateški pristup planiranju i realizaciji komunikacijskih programa, bilo da je reč o godišnjem planu komunikacije, komunikacijskom treningu za menadžment, društvenoj odgovornosti ili organizaciji važnog događaja.Takođe bih istakla prednost u vidu snažnog regionalnog prisustva grupe Chapter 4, gde naše agencije na svakom tržištu širom Centralne i Istočne Evrope imaju jak lokalni pečat i izvanredno poznavanje uslova za poslovanje i društveno-ekonomskih prilika.

 

Mogu li ograničeni budžeti i manjak sredstava da se nadoknade kreativnošu i inovativnošću?

Chapter 4 tim se trudi da klijentima obezbedi maksimalnu vrednost za uložena sredstva. Težimo inovativnim rešenjima i kreativnom pristupu, ali to relativne kategorije koje zavise od klijenta, cilja i budžeta.

U proteklih desetak godina smo dosegli vrhunce kreativnosti sa vrlo ograničenim budžetima i nemali broj puta su nas potapšali po ramenu ili nam uputili značajne pohvale iz cele Evrope, na račun odnosa ulaganja i postignutih rezultata. Dobitnu kombinacija iz našeg iskustva čine stručnost, odlično poznavanje klijenta i njegove industrije, uvid u najbolju svetsku praksu i stalni razvoj, biznis fokus, dobro istraživanje pre planiranja, posvećenost u realizaciji komunikacijskih aktivnosti i evaluacija. Nije jednostavno, ali je to dinamičan i najlepši posao na svetu kada se zna i voli.

 

Tamara Bekčić, direktor i suosnivač agencije Chapter 4 u Srbiji

Tekst je inicijalno napisan za magazin CorD,  februarsko izdanje i specijalni dodatak posvećen komunikaciji