28.04.2015

MOJ PRVI PROPR

Konferencija "Pro.PR 2015" organizovana je po 13. put, proteklog vikenda (22.04.-25.04.) u Malinskoj, na ostrvu Krk. Ovo ostrvo u Hrvatskoj poznato je kao kolevka pismenosti i kulture, a učesnici i predavači su pored predavanja imali priliku da uživaju u čistom moru, prijatnoj klimi i odličnoj kuhinji.

Konferencija ima karakter regionalnog događaja, jer su učesnici bili iz svih država bivše Jugoslavije, dok je izbor predavača proširio celu komunikacijsku priču i sa različitih delova Evrope (iz Turske, Rusije, Engleske, Italije, Mađarske). Logistička postavka celokupnog programa urađena je veoma profesionalno, od prijema gostiju, organizacije predavanja, panela, organizovanih izleta, promo žurki, do svečane večere i dodele priznanja. Jedina, mala zamerka je nekonstantnost dobre internet konekcije, i meni kao web zavisniku i posetiocu digitalnih konferencija, nedostajao je jedan #TweetWall sa zvaničnim hashtagom #ProPR2015.

Pre reči o predavačima, hteo bih da istaknem predsednika konferencije, Danijela Koletića, kao prekaljenog i izvrsnog domaćina, kome je multitasking u malom prstu. Malo je ovakvih one-man-show organizatora, koji sa lakoćom koordinišu i komuniciraju sa svojim timom, predavačima, gostima i sponzorima, a da im šarm prosto ispada iz rukava.



PREDAVANJA

Predavanja su, prema izboru predavača, ove godine koncipirana tako da komuniciraju teme globalnih događaja, državnih sistema i javne uprave, odnosno globalnih brendova i brendiranja. Studije slučaja su ono što najviše privlači pažnju, te se svako od predavača potrudio da predstavi one najzanimljivije iz svojih kampanja. Xenia Rheizevskaya, direktorka marketing i komunikacija OI u Sočiju 2014, pričala je o izazovima hendlovanja 13.000 novinara na Olimpijskim igrama, kriznoj komunikaciji koja je najviše dolazila sa društvenih mreža i informativnih portala, organizaciji prvog Twitter live prenosa otvaranja i rekordu po broju objavljenih postova na društvenim mrežama sa jednog globalnog događaja.

 

 


O globalnim brendovima govorio je Omer Senguler, direktor Global Magic Brands. Između ostalog, ponovio je staru poznatu mantru - da su globalno uspešni proizvodi oni koji su prilagođeni upotrebi od strane ženske populacije. Vredi ponavljati s vremena na vreme :)

 

 

 

 


Predstavnice gradske uprave Westminster u Londonu, Julia Corkey i Eleri Roberts, imale su detaljno izlaganje o komunikacijskim izazovima u javnim institucijama u Britaniji. A ono što bih istakao je njihov odnos sa online zajednicom u obostranoj saradnji oko realizacije administrativnih rešenja.

 

 

 

 


Od predavača bih izdvojio i Rajka Šebeka, direktora komunikacija Elektropivrede Crne Gore, koji je imao više nego zanimljivo predavanje o kriznoj komunikaciji i izazovima sa državnim upravama.

 

 

 

 

 


Sledeća Pro.PR konferencija biće organizovana u Crnoj Gori, u aprilu 2016. A na kraju ovog posta par fotografija sa ostrva Krk i jedan hit video sa konferencije o liderstvu.






Vidimo se na Twitteru i LinkedInu :)