PERSONALIZOVAN DOŽIVLJAJ U SLUŽBI KOMUNIKACIJE
23.03.2015

PERSONALIZOVAN DOŽIVLJAJ U SLUŽBI KOMUNIKACIJE

Beograd je za poslednje dve godine postao bogatiji za preko 20 novih hotela, uglavnom sa četiri zvezdice, a trenutno ih je 76 u gradu. Komunikacijski zadatak agencije Chapter4 za klijenta bio je medijsko predstavljanje prvog Radisson Blu hotela u Srbiji, a poseban izazov je bio da prikažemo posebnost novootvorenog hotela i izdvojimo ga od konkurencije.

Novi sjaj Starog mlina
Komunikacija je od samog početka bila usko povezana sa tradicijom i kvalitetom, sa posebnim naglaskom na spoj s modernim. To se pre svega vidi u činjenici da su investitori izabrali baš lokaciju Starog mlina, zdanje koje je zaštićeno kao kulturno dobro.
Fokus komunikacije je bio na odnosima sa medijima. Ciljano su naglašeni aspekti na kojima se zasniva poslovanje hotela, pa je u pozivu novinarima istaknuto da je u pitanju autentična kombinacija rekonstruisanog spomenika kulture i savremenih arhitektonskih rešenja, s kuhinjom 21. veka baziranoj na tradicionalnim srpskim specijalitetima – odnosno da je sačuvano kulturno nasleđe i obogaćeno inovacijama.
Zadatak komuniciranja hotela je bio utoliko zahtevniji jer je hotel već bio predstavljen na događaju za poslovnu javnost, a zatim i na događaju u kojem je direktor Radisson Blu Old Mill hotela u Beogradu, svečano uručio ključeve sobe gradonačelniku Beograda kao prvom gostu hotela.

Inovativni pristup u promociji
Cilj komunikacije bio je da se novinarima u što boljoj meri prikaže kako je to biti gost Radisson Blu hotela. Tako je primarni zadatak bilo kreiranje ličnog iskustva. Veliki deo komunikacije bio je usmeren ne samo na pojedinačne usluge, već na celokupan doživljaj smeštaja u Radisson Blu Old Mill hotelu.
U kreiranju “Radisson Blu doživljaja” svaki korak u komunikaciji je bio brižljivo odabran, počevši od personalizovanog pisma direktora hotela, koje je ponaosob dočekalo svakog novinara koji je ostao na noćenju, pa sve do specijalizovane poruke zahvalnosti kojim se je direktor lično zahvalio svim novinarima nakon odlaska.
Novinari su direktno bili upoznati sa sadržajem ugostiteljskih i poslovnih segmenata hotela o kojem će pisati. Organizovana je tura kroz hotel kako bi se videle najvažnije prostorije – savremene poslovne sale, moderno i stilski opremljene sobe, Wellness Spa deo, brain box, OMB Larder + Lounge restoran. Kako bi pokazali način korišćenja Brain box prostorije, organizovana je kreativna igra za novinare. U Vip apartmanima posluživani su neuobičajeni kokteli i ekstravagantna hrana.
I u ovom segmentu komunikacije prikazan je spoj tradicije i modernog. Medijima su na meniju ponuđeni specijaliteti tradicionalne srpske kuhinje sa potpuno novim, savremenim pristupom u spremanju hrane, primenom najsavremenijih kulinarskih tehnika. Kao simbol negovanja odnosa koji je stvoren, predstavnicima medija je kao poseban dar pripremljen „Čarobni pasulj“ – seme biljke koje će nastaviti da gaje i koje će kada izraste, nadonjim listovima prikazivati personalizovanu poruku.
Krajnji rezultat nije samo doneo veliki broj objava već i direktne pohvale kao i komentare „hvala vam što se osećamo ovako dobro u sopstvenom gradu“. Atraktivan koncept, koji je motivisao predstavnike medija da podele sadržaj sa predstavljanja hotela, stvorio je buzz na društvenim mrežama. Priča se nastavila dalje, po sistemu usmene preporuke prijateljima i kolegama, personalizovano iskustvo o lepo provedenom vremenu u Radisson Blu hotelu širi se dalje i prenosi online i offline kanalima. Osnova je postavljena.



Tekst je originalno objavljen u Dnevnom listu.