RAZVOJ AGENCIJE CHAPTER 4 - ZRELOST KOMUNIKACIJE NA TESTU
08.01.2020

RAZVOJ AGENCIJE CHAPTER 4 - ZRELOST KOMUNIKACIJE NA TESTU

Uzbudljiva, izazovna i kreativna - takva nam je ova 2019. Ako bih sudila po vrsti klijenata, projekata i kampanja koje smo realizovali, rekla bih da je kreativnost veliki adut u rukama PR-a i da se okrećemo preduzetničkom načinu razmišljanja u okviru brenda klijenta. Doneli smo neke hrabre odluke i uveli smo promene unutar agencije zahvaljujući kojima naš tim sada ima više odlika startap kulture, pre svega kreativnosti u suočavanju s poslovnim izazovima i u upravljanju projektima. Integrisane, inovativne tehnike primenjujemo i u Chapter 4 agenciji u Srbiji, ali i širom regiona. Generalno mislim da treba da budemo veoma ponosni na napredak struke i dosege ekspertize i veština kolega koji se bave odnosima s javnošću.

 

Poštujemo formu – fleksibilni smo

 

U agenciji smo preoblikovali neka ustaljena partnerstva i kreirali novu vrednost, s klijentima, saradnicima i zaposlenima. Promena je neobična, ali dobra, i poboljšava paradigmu agencije.

Saradnja s klijentima je vrlo specifična, zasniva se na potrebama svake pojedinačne kompanije – zajednički pronalazimo modele koji odgovaraju ciljevima saradnje.

Istovremeno radimo na inovativnim medijskim partnerstvima i razvoju sadržaja koji prati i predviđa potrebe korisnika i potrošača, kako bi proizvodi i brendovi klijenata ne samo bili na pravom mestu u pravo vreme, već na autentičan način vodili uzbudljiv dijalog sa svojom publikom. Izazivamo se sami i preuzimamo lidersku ulogu u integrisanim projektima, a sve to Powered by PR.

Preoblikovali smo modele saradnje sa eksternim kolegama i saradnicima, s mnogima još bliže sarađujemo. Posebno me raduju specijalizacije u struci i eksperti koje razvijamo za različite oblasti unutar komunikacija.

Interna komunikacija sve više dobija na značaju u percepciji menadžmenta, što smatram veoma pozitivnom promenom. Dodatno, raste potražnja za komunikacijskim treninzima u kompanijama i tu posebno dolaze do izražaja veštine znanje i iskustvo agencijskih ljudi, odnosno njihove specijalizacije i uža stručnost.

 

Agenciju još uvek čine ljudi

 

Izuzetno sam ponosna na Chapter 4 tim. Dobri ljudi koji odlično rade se ne nalaze lako i veliki je izazov da ih zadržite. Kulturu agencije negujemo s velikom pažnjom, kao uostalom što radimo i s klijentima i svaki član tima daje veliki doprinos.

Zaposleni u Chapter 4 su zaslužni za inovacije i uspeh koji postižemo. Kao nagrada dolaze strukovna priznanja i pažnja klijenata, čijim se reputacijom i brendovima posvećeno bavimo.

 

Dodatno, svi mi u timu se ponosimo klijentima koji tiho i dosledno, ili glasno i neustrašivo, menjaju svet nabolje – kroz ulaganje u održivost životne sredine ili unapređenje uslova u lokalnoj zajednici, kroz recikliranu ambalažu i prirodne proizvode koji se ne testiraju na životinjama, ili kroz podršku onima čija je egzistencija ugrožena ili iniciranjem dijaloga o rodnoj ravnopravnosti...

 

Jubilej u znaku razvoja

 

2020. će za nas biti posebno značajna jer u njoj obeležavamo 10 godina uspešnog poslovanja agencije u Srbiji i cele Chapter 4 grupe koja sada broji čak deset kancelarija na tržištima širom Centralne i Istočne Evrope.

Ovo je veliki i značajan jubilej koji nas podstiče da se preispitamo i razmišljamo o dodatnim inovacijama i razvoju, na ličnom i timskom nivou.

Ovo je godina tokom koje ćemo ponovo dati sve od sebe da opravdamo poverenje svih zaposlenih, klijenata i partnera i u tom smislu RAZVOJ će biti naš stalni partner.

 

Autor: Tamara Bekčić