BURSON-MARSTELLER DRUGA NAJBOLJA MREŽA NA SVETU PO KREATIVNOSTI
03.12.2018

BURSON-MARSTELLER DRUGA NAJBOLJA MREŽA NA SVETU PO KREATIVNOSTI

Agencijska mreža Burson Cohn Wolfe (BCW), nekadašnji Burson-Marsteller, čiji je Chapter 4 ekskluzivni predstavnik na 15 tržišta širom Evrope, našla se na visokom drugom mestu po kreativnosti, na osnovu analize Global Creative Index-a koja rangira najkreativnije agencije, oglašivače i kampanje na globalnom nivou. Ovo je veliki i zaslužen skok na listi u odnosu na prethodnu godinu.

Na listi 10 najkreativnijih se nalaze i kompanije klijenti agencije Chapter 4 u Srbiji, a to su McDonald`s, Pepsico, Procter&Gamble i Unilever. Više o ovome možete pročitati na https://marketingmreza.rs/holmes-report-weber-shandwick-vec-trecu-godinu-najkreativnija-agencija