SELFIE GENERATION’S MUSIC IS ALL ABOUT ME, ME, ME
21.02.2018

Muzika selfi generacije je JA, JA, JA!

Povodom ovogodišnjih, 20. po redu, Brits nagrada, kompanija Mastercard, kao glavni partner nagrada, sprovela je istraživanje o tome koliko su se reči pesama promenile od 1998. godine do danas. Rezultati pokazuju da muzika tzv. selfi generacije reflektuje njihovu preokupiranost ličnim izgledom, pa se tako reči kao što su „ja“ ili „moj“ koriste za 43% više nego 1998. godine, dok se korišćenje reči „ti“ značajno smanjilo, iako je to bila najpopularnija reč 1998. godine. Pominjanje reči „ljubav“ je poraslo za čak 117%, reči „telo“ za 428%, a reč „lep“ se koristi za 2.300% više!

Više o rezultatima ovog zanimljivog istraživanja možete pročitati na sledećem linku: http://www.24online.info/muzika-selfi-generacije-je-ja-ja-ja/